DERMABSOLU Voller makende Dagcrème
Bewezen resultaten van klinische en consumentenonderzoeken. Zinnenprikkelende textuur.
Dagcrème geformuleerd met een TRIO van herstructurerende actieve bestanddelen, waaronder 1 % Bakuchiol - net zo actief als Retinol, maar beter verdragen. Het werkt als een collageenbooster om de huid voller te maken. De crème geeft de JEUGDIGE DRIEHOEK OPNIEUW VORM.
-
Maakt de huid voller door in te werken op de cellulaire herstructurering van de bovenste lagen van de opperhuid.
-
Bewezen resultaten van klinische en consumentenonderzoeken.
Zinnenprikkelende textuur.
Volwassenen
Gevoelige huid - Alle huidtypes
Dichtheid / stevigheid - Tegen veroudering - Comfort
Na verloop van tijd verandert de huid: Ze wordt minder dicht, droger en doffer... Dit verslappende effect heeft invloed op de vorm van het gezicht: In de dermatologie staat dit bekend als de inversie van de JEUGDIGE DRIEHOEK.
Voor een effectieve werking hebben de Dermatologische Laboratoria van Avène de Voller makende Dagcrème ontwikkeld. Het werkt in op de 3 klinische tekenen van veroudering: structuurverlies, droogheid en een ongelijkmatige teint.
Het TRIO van actieve ingrediënten op basis van bakuchiol (1%), pro-ceramiden (2%) en vanillepolyfenolen helpt de huid VOLLER te maken, opnieuw VORM te geven en de gevoelige huid die op zoek is naar comfort INTENSIEF te VOEDEN.
De crème geeft de JEUGDIGE DRIEHOEK OPNIEUW VORM.
De fijne, smeltende textuur is een galenisch hoogstandje dat 24 uur lang hydratatie biedt met een onzichtbare, stralende finish voor een comfortabele huid.
Deze formule zonder parfum, die getest is op de gevoelige huid, wordt ondersteund door 7 klinische onderzoeken.
Voordelen
Bewezen resultaten uit praktijktests en instrumentele tests:
• DE VOLUMES VAN HET GEZICHT KRIJGEN OPNIEUW VORM - vastgesteld door 89% van de vrouwen*
• LAAT de teint STRALEN vanaf dag 1**
• HYDRATEERT onmiddellijk en gedurende 24H***
*Praktijktest - 84 proefpersonen - minstens 1 tot 2 keer aanbrengen per dag gedurende 56 dagen.
**Praktijktest - 84 proefpersonen - resultaten na 1ste gebruik.
***Instrumentele test, 22 proefpersonen, één keer aanbrengen.
Milieu-impact
Verpakking
De meeste verpakkingen kunnen worden gerecycleerd
Herbruikbare verpakking
Productie
Vervaardigd en verpakt in een milieu-gecertificeerde fabriek***
***Volgens de ISO-norm 14001 en/of 50001)
Maatschappelijke impact
Product vervaardigd in een fabriek die voldoet aan de Franse sociale normen
Avène is een merk van de Pierre Fabre Group, dat het hoogste niveau "Voorbeeldig" van het label Engagé RSE en Responsibility Europe van AFNOR Certification heeft gekregen, waarmee een langdurig engagement om bij te dragen aan duurzame ontwikkeling wordt bestendigd.
De Green Impact Index is een tool die de milieu- en maatschappelijke impact van cosmetica, voedingssupplementen en wellness- en gezinsgezondheidsproducten weergeeft, gebaseerd op de methodologie van AFNOR Spec 2215. Hij werd ontwikkeld dankzij de bijdrage van 22 bedrijven, verenigingen en federaties en beoordeelt uw producten op meer dan 50 criteria voor een steeds grotere transparantie!
Welke huidverzorgingsroutine moet u aannemen?
Identificeer wat het echt nodig heeft met behulp van onze experts en ontdek de meest geschikte huidverzorgingsroutine voor u.